Lze provést storno příkazu k úhradě?
Lze při zpracování výpisu přímou likvidací zadat ke každé platbě jiné datum?
Potřebuji opravit výpis likvidovaný automatickou likvidací, ale na detailu bankovního výpisu nemám tlačítko přímá likvidace.
Je možné editovat odeslanou dávku příkazů k úhradě do banky?
Proč při likvidaci bankovních výpisů automatickou likvidací v korekci chybí účty?
Je možné rozložit souhrnnou platbu v nataženém výpise?
Lze odstranit řádek nataženého bankovního výpisu před provedením automatické likvidace?
Lze nastavit, aby se mi bankovní výpisy číslovali opět od 001?
K čemu slouží nabídka Druhá automatická likvidace?
Je možné výpis natažený z banky změnit na výpis zpracovaný přímou likvidací?
Je možné zpětně změnit datum zlikvidovaného bankovního výpisu?
Proč se příkazy k úhradě nezobrazují v nabídce Příkazy k odeslání do banky?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu