Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Proč se mi při tisku příkazů k úhradě a po potvrzení o odeslání příkazů do banky nevytvoří soubor pro banku?

Publikováno: 25. 10. 2019

Pravděpodobně není nastaven typ komunikace v číselníku bankovních účtů. V modulu/Bankovní operace / Číselníky / Bankovní účty na záložce Detail je položka "Komunikace do banky (odeslání)", kde je potřeba vybrat příslušný typ komunikace a v poli "Výstupní adresář (kam)" se zadá umístění pro soubor.

Poté by se již měl tento soubor vytvořit v zadaném umístění. 

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít