Kde najdu sestavu, která bude obsahovat všechny bankovní výpisy na konkrétní bankovní účet?
Kde nastavit uzamčení bankovního výpisu?
Co znamená znak ” * ” v korekci v automatické likvidaci.
Kde můžu přednastavit cestu, odkud budu natahovat výpisy z banky, aby se rovnou při natažení vyplnila?
Lze zrušit výpis natažený z banky, když už byl zpracovaný automatickou likvidací?
Je možné dotáhnout automaticky kontaci řádku bankovního výpisu na základě jeho textu?
Zadali jsme špatné datum výpisu v přímé likvidaci. Kde to opravím?
Co způsobí, že nelze opravit výpis zlikvidovaný Přímou likvidací?
Jak v Přímé likvidaci výpisu zadám přijatou zálohu?
Co znamená parametr Periodický výpis?
Při natažení EUR výpisu jsme zavřeli okno pro zadání kurzu a nyní máme na výpise špatné částky, co s tím?
K čemu slouží nabídka Druhá automatická likvidace?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu