K čemu slouží tlačítko Poštovné v Korekci automatické likvidace výpisů?
Zrušení příkazu k úhradě
Jak vytvořit souhrnný příkaz k úhradě?
Zadáváme do Byznysu nový bankovní účet, který již má nějaký stav. Kde jej můžu zadat?
Zadali jsme špatné datum výpisu v přímé likvidaci. Kde to lze opravit?
Kde lze změnit přednastavený počet výtisků pro příkazy?
Jak rozložit částku nataženého výpisu z banky?
Lze dodatečně opravit bankovní výpis vytvořený automatickou likvidací?
Lze nastavit implicitní cestu, odkud budou natahovány výpisy z banky?
K čemu slouží sestava Účetní doklady?
Je možné někde pročistit knihu provedených příkazů?
Jak provést odeslání příkazů do banky?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu