Zadali jsme špatné datum výpisu v přímé likvidaci. Kde to opravím?
K čemu slouží parametr Dohledání přijatých faktur podle účtů v ČOP v nastavení modulu Bankovní operace?
Jak docílíme toho, aby se mi bankovní výpisy číslovaly znovu od 001?
Co způsobí, že nelze opravit výpis zlikvidovaný Přímou likvidací?
K čemu slouží tlačítko Poštovné v Korekci automatické likvidace výpisů?
Jak přidám nový bankovní účet?
Jak v Přímé likvidaci výpisu zadám přijatou zálohu?
Jak opravit datum výpisu zpracovaného přímou likvidací?
Kde najdu sestavu, která bude obsahovat všechny bankovní výpisy na konkrétní bankovní účet?
Jak rozložit částku nataženého výpisu z banky?
Co znamená parametr Periodický výpis?
Jak zrušit příkaz k úhradě?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu