Lze dodatečně opravit bankovní výpis vytvořený automatickou likvidací?
Co znamená znak ” * ” v korekci v automatické likvidaci.
Kde můžu přednastavit cestu, odkud budu natahovat výpisy z banky, aby se rovnou při natažení vyplnila?
Jak provést odeslání příkazů do banky?
Zadáváme do Byznysu nový bankovní účet, který již má nějaký stav. Kde jej můžu zadat?
Lze zrušit výpis natažený z banky, když už byl zpracovaný automatickou likvidací?
Kde můžeme změnit kurz výpisu?
Jak rozložit částku příkazu k úhradě na dva a více příkazů k úhradě?
Je možné dotáhnout automaticky kontaci řádku bankovního výpisu na základě jeho textu?
Kde lze v automatické likvidaci zadat, že je přijatá faktura placená s nárokem na skonto?
Kde najdu účetní doklad, který mi vznikl při likvidaci výpisu?
Kde můžu změnit kurz bankovního výpisu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu