Kde lze v automatické likvidaci zadat, že je přijatá faktura placená s nárokem na skonto?
Co je nutné nastavit pro elektronické zpracování banky?
Jak vytvořím souhrnný příkaz?
K čemu slouží parametr Dohledání přijatých faktur podle účtů v ČOP v nastavení modulu Bankovní operace?
Zadali jsme špatné datum výpisu v přímé likvidaci. Kde to opravím?
Jak přidám nový bankovní účet?
Je možné změnit datum výpisu zpracovaného přímou likvidací?
Lze automaticky spárovat přijatou fakturu dle účtu obchodního partnera i přes jiné číslo bankovního účtu ve výpisu?
Jak provést odeslání příkazů do banky?
Kde najdu sestavu, která bude obsahovat všechny bankovní výpisy na konkrétní bankovní účet?
Jak vytvořit souhrnný příkaz k úhradě?
Kde se dá změnit koncový stav bankovního účtu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu