Co vyjadřuje nabídka Chyby likvidace?
Jak zamezit opravování starých výpisů?
Kde se dá změnit koncový stav bankovního účtu?
Jak je možné změnit kurz bankovního výpisu?
Kde najdu účetní doklad, který mi vznikl při likvidaci výpisu?
Jak zadat IBAN do formuláře pro pořízení příkazu k úhradě (inkasu)?
Kde lze v automatické likvidaci zadat, že je přijatá faktura placená s nárokem na skonto?
K čemu slouží parametr Dohledání přijatých faktur podle účtů v ČOP v nastavení modulu Bankovní operace?
Jak rozložit částku příkazu k úhradě na dva a více příkazů k úhradě?
Jak docílit toho, aby se bankovní výpisy číslovaly znovu od 001?
Jak opravit koncový stav u výpisu z banky (výpis likvidován Automatickou likvidací)?
Zrušení příkazu k úhradě
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu