Jak poznat, že pokladní doklad s příznakem B (převod do banky), byl již zpracován likvidací v bance?
Jak pořídit pokladní doklad do jiného období, než které mám nastavené na horní liště?
Jak nastavit, aby v pořízení účtenky byl Zápis (obch. partnera) na Ano?
Jak nastavit možnost využití funkčnosti Cashback?
Lze pořídit účtenku k jinému než k aktuálnímu datu?
K čemu slouží nabídka Kontrola skladu v modulu Pokladna?
Jakým způsobem provést kontrolu vyskladnění účtenek?
Jaké záznamy se zobrazují v nabídce Sestavy – Účetní záznamy?
Jakým způsobem provést storno účtenky (vrácení)?
Kde můžeme nastavit prodejní cenu včetně DPH při prodeji zboží?
Kde lze v modulu Pokladna použít platbu pomocí platební karty?
Jak zpřístupnit pole základu a samotné částky DPH na soupisu pokladního dokladu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu