Jak zadat počáteční stav pokladny?
K čemu slouží v pokladním dokladu pole Typ (za polem Příjem/Výdaj)?
Je možné opravit úhradu kartou v účtence?
Proč nelze opravit částku na pokladním dokladu?
Jak nastavit možnost využití funkčnosti Cashback?
Jaké období se podhazuje do pokladního dokladu?
Jak zadat do příjmového pokladního dokladu částečnou platbu kartou?
Pokud mám úhradu kartou v účtence, je možná její oprava?
K čemu slouží nabídka Souhrnný přehled v nabídce Prodej zboží?
Lze opravit částka na pokladním dokladu, který vznikl z výdejky?
Chci, aby se při tvorbě účtenky otevřel formulář rovnou na první záložce Pořízení. Jak to udělat?
Lze provést vyskladnění účtenek spolu s denní uzávěrkou pokladny?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu