Počáteční stav pokladny v číselníku pokladen se nenačítá a zůstává stále stejný.
V soupisu pokladního dokladu jsou rozepsané jednotlivé položky. Při účetní kontaci se nám položky sečtou do jedné. Jak lze toto změnit
V číselníku "Pokladny" není možné zvolit jinou volbu v poli "Výdej ze skladu" mimo varianty NE.
Lze vytisknout více účtenek najednou?
Lze nastavit kurzor do pole Název sortimentu při vytváření účtenky?
Jak nastavit, aby při uložení účtenky byl zobrazen dotaz na počet výtisků účtenky?
Jak zrušit zálohu v pokladním dokladu?
Lze označit určitou pokladnu jako neaktivní (nepoužívanou)?
Je možné dodatečné zadání přijaté zálohy do pokladního dokladu?
Je možné kopírovat pokladní doklady?
K čemu slouží v editaci pokladního dokladu pole "Banka"?
Je možné vytisknout účtenku s tím, aby na ní byla vidět sleva?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu