Jaké období se podhazuje do pokladního dokladu?
Jak nastavit dotaz na tisk účtenky při jejím uložení?
Jak zadat do příjmového pokladního dokladu částečnou platbu kartou?
Pokud mám úhradu kartou v účtence, je možná její oprava?
K čemu slouží nabídka Souhrnný přehled v nabídce Prodej zboží?
Podle čeho se rozlišuje tuzemská pokladna od valutové?
Na pokladním dokladu nelze opravit částku.
Lze v editaci pokladního dokladu pořídit zálohu?
Jakým způsobem je možné provést znovuodeslání dávky pokladních dokladů?
K čemu slouží parametr Kontrola zaokrouhlení v číselníku pokladen?
Jak zakázat opravu účtenky?
Jak poznat, že pokladní doklad s příznakem B (převod do banky), byl již zpracován likvidací v bance?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu