V jaké nabídce lze provést inventuru pokladny?
Kde lze změnit počáteční stav pokladny?
Je možno při načítání sortimentu čtecím zařízením, v "Prodeji zboží", rovnou zadat počet kusů?
Je možné vybírat v účtence sortiment pomocí EAN?
Lze nastavit zaokrouhlování výdajových pokladních dokladů?
Lze kombinovat klasický typ pokladního dokladu s přenesenou daňovou povinností?
Lze vrátit stornovaný pokladní doklad do původního stavu?
Kde je možné vytisknout formulář pro inventuru pokladny?
Jaké účetní doklady se zobrazují v nabídce Sestavy - Účetní doklady?
Je možné vytisknout účtenku s tím, aby na ní byla vidět sleva?
K čemu slouží nabídka Přehled vyskladnění v nabídce Prodej zboží?
Jaké záznamy se zobrazují v nabídce Sestavy - Účetní záznamy?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu