K čemu slouží nabídka Hromadná účetní likvidace?
Je možné vrátit stornovaný pokladní doklad do původního stavu?
Jak nastavit dotaz na tisk účtenky při jejím uložení?
Ke kterému datu je počáteční stav pokladny, jenž se nastavuje v číselníku pokladen?
Ve výčetce platidel chybí částka 20 Kč.
Lze přečíslovat již vystavený pokladní doklad?
Kde lze v modulu Pokladna použít platbu pomocí platební karty?
Jak zadat do příjmového pokladního dokladu částečnou platbu kartou?
Kde můžeme nastavit prodejní cenu včetně DPH při prodeji zboží?
Pokladní doklad je navázán na skladovou výdejku, ale tuto vazbu chceme zrušit.
Je možné zadat v pokladním dokladu také Pořízení majetku?
Pokud mám úhradu kartou v účtence, je možná její oprava?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu