Jaká je funkčnost nabídky Kontrola skladu v Prodeji zboží?
Došlo k navýšení částky vydané faktury, která byla zaplacena hotově pokladním dokladem. Je možné opravit i pokladní doklad?
Lze pořídit účtenku k jinému než k aktuálnímu datu?
Počáteční stav pokladny v číselníku pokladen se nenačítá a zůstává stále stejný.
Jak zrušit zálohu v pokladním dokladu?
Jak označit účtenku jako vyskladněnou, i když ji vyskladnit nechceme?
Je možné opravit úhradu kartou v účtence?
Zaokrouhlování výdajových pokladních dokladů.
Jak zakázat opravu účtenky?
Rozepisujeme si do soupisu pokladního dokladu jednotlivé položky. Při účetní kontaci se nám ale sečtou do jedné. Jak tomuto zabránit?
Proč nemohu na určitou platební kartu provést cashback?
V číselníku pokladen není možné zvolit jinou volbu v poli Výdej ze skladu mimo varianty NE.
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu