Význam tlačítka Exp. dávka.
Zjištění stavu pokladny na konci pracovního dne.
Jak pořídit pokladní doklad do jiného období, než které mám nastavené na horní liště?
Jak zadat počáteční stav pokladny?
Jakým způsobem provést kontrolu vyskladnění účtenek?
Je možnost kombinovat platbu kartou a hotově?
Chceme vystavit pokladní doklad s platbou platební kartou, ale pole placeno kartou je zašedlé.
Potvrzení úhrady pokladního dokladu pomocí platební karty.
Po založení nové pokladny se tato pokladna nenabízí uživateli v číselníku.
Na pokladním dokladu nelze opravit částka.
Jak vytvořit vratku účtenky?
Je nějaká návaznost období v modulu Pokladna na období v modulu Finanční účetnictví?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu