Lze zjistit, zda došlo k vyskladnění účtenky?
Chci vystavit účtenku v měně, ale pokud zadám číslo valutové pokladny, nemohu účtenku vytvořit.
Jaký je význam parametru Zvláštní režim" v účtence? "
Je možné nastavit ihned po uložení účtenky její tisk a provést okamžité vyskladnění účtenky?
Jak zadat do pokladního dokladu číslo zakázky, když je toto pole nepřístupné?
Jak zajistit, aby se při tvorbě účtenky otevřel formulář rovnou na první záložce Pořízení?
Ve výčetce platidel chybí dvacetikorunová hodnota a naopak jsou zde zbytečné hodnoty, které nepotřebuji.
Jak provést částečnou realizaci faktury přes pokladní doklad?
Je možné vyhledávat v účtenkách sortiment podle čárového kódu?
Chceme vystavit pokladní doklad s platbou platební kartou, ale pole placeno kartou je zašedlé.
Mohu vystavit pokladní doklad do staršího období, než které mám zobrazené na horní liště systému Byznys v modulu Pokladna?
Jak pořídit zálohu přes modul Pokladna?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu