V přímé likvidaci výpisu nelze dotáhnout pokladní doklad, kterým je proveden převod peněz z pokladny do banky.
Je možné vyhledávat v účtenkách sortiment podle čárového kódu?
K čemu slouží nabídka Kontrola skladu v nabídce Prodej zboží?
Jak zaplatit zálohu přes pokladní doklad?
Storno účtenky
Lze opravit částka na pokladním dokladu, který vznikl z výdejky?
K čemu slouží v pokladním dokladu pole Typ (za polem Příjem/Výdaj)?
Význam tlačítko Vrátit zálohu v pokladním dokladu
Parametr Zapisovat partnera
Lze zadat počáteční stav pokladny?
Jak opravit úhradu kartou v účtence?
Který sortiment a v jakém množství byl za určitý den prodáván?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu