Lze vytisknout více účtenek najednou?
Třídění pokladní knihy.
Ve výčetce platidel chybí údaj Kč 20,---.
Lze vrátit stornovaný pokladní doklad do původního stavu?
Je možné označit účtenku jako vyskladněnou, aniž by k ní ve skutečnosti byla výdejka?
Je možné uhradit účtenku v jiné měně než v tuzemské?
Při dotahování sortimentu do účtenky se kurzor stále nastavuje do pole název sortimentu, nikoliv do čísla sortimentu.
Kde je možné nastavit účtenkovou tiskárnu?
Storno účtenky
Jak nastavit, aby při uložení účtenky byl zobrazen dotaz na počet výtisků účtenky.
K čemu slouží tlačítko Stav na pokladním dokladu?
Pořízení daňového dokladu v Režimu přenesení daňové povinnosti,
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu