Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Ke kterému datu je počáteční stav pokladny, jenž se nastavuje v číselníku pokladen?

Publikováno: 14. 10. 2011
Počáteční stav v číselníku pokladen vyjadřuje počáteční stav k okamžiku, kdy se pokladna začala používat. Nejedná se tedy o počáteční stav k začátku každého roku, ale o počáteční stav k zavedení pokladny.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít