Lze zadat počáteční stav pokladny?
Jak nastavit možnost využití funkčnosti Cashback?
Je možné opravit úhradu kartou v účtence?
Jaké období se podhazuje do pokladního dokladu?
Jak zadat do příjmového pokladního dokladu částečnou platbu kartou?
K čemu slouží nabídka Souhrnný přehled v nabídce Prodej zboží?
Jak nastavit, aby v pořízení účtenky byl Zápis (obch. partnera) na Ano?
Kde je možné nastavit zaokrouhlování výdajových pokladních dokladů?
Pokud mám úhradu kartou v účtence, je možná její oprava?
Chci, aby se při tvorbě účtenky otevřel formulář rovnou na první záložce Pořízení. Jak to udělat?
Jak pořídit pokladní doklad do jiného období, než které mám nastavené na horní liště?
Přidání povinných položek PDP na pokladní doklad.
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu