Kde lze v modulu Pokladna použít platbu pomocí platební karty?
Pořízení daňového dokladu v Režimu přenesení daňové povinnosti,
Je možné uhradit účtenku v jiné měně než v tuzemské?
Lze vytisknout více účtenek najednou?
Je možné zadat v pokladním dokladu také Pořízení majetku?
Je možné vytisknout účtenku s tím, aby na ní byla vidět sleva?
Jakým způsobem provést kontrolu vyskladnění účtenek?
K čemu slouží tlačítko Stav na pokladním dokladu?
Navýšili jsme částku faktury vydané zaplacené hotově pokladním dokladem. Je možné opravit i pokladní doklad?
Lze vrátit stornovaný pokladní doklad do původního stavu?
Chci vystavit účtenku v měně, ale pokud zadám číslo valutové pokladny, nemohu účtenku vytvořit
Lze opravit částka na pokladním dokladu, který vznikl z výdejky?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu