Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jakým způsobem provést storno účtenky (vrácení)?

Publikováno: 22. 1. 2014
Storno účtenky se provádí tzv. Vratkou. V nabídce PRODEJ ZBOŽÍ / PRODEJ ZBOŽÍ se na záložce Seznam zboží nachází tlačítko “Vratka”. Po jeho stisku dojde k zobrazení filtru s výběrem již  vystavených účtenek, kde vybereme požadovanou účtenku (případně jednotlivé položky, případně jen požadované množství) a stiskneme tlačítko “Vyber”. Tak dojde k dotažení vybraných položek s mínusem do nové účtenky a následně je možné tuto vratku uložit. Vratku účtenky není možné provést přes nabídku Editace účtenky (tlačítko “Vratka” není aktivní). Klasické storno účtenky nelze provést.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít