Je prováděna kontrola dlužníka při zadávání servisovaného sortimentu?
Lze vytvořit výdejku z reklamace i na jiný sklad, než který není nastaven reklamační?
Lze nastavit pro uživatele implicitní sklad pro reklamace a řady příjemek a výdejek?
Lze vytvářet převodky i v rámci servisního případu?
Lze vystavit výdejku i na sklad, který není uveden jako reklamační?
Probíhá kontrola dlužné částky u partnera také při vytváření servisovaného sortimentu?
Lze vytvořit přijatou objednávku na kalkulovaný sortiment?
Je možné zasílat informace o změně stavu servisního případu i na emailovou adresu příjemce?
Lze dokladům tvořeným z modulu Servis implicitně nastavit jejich řadu?
Je možné ze Servisního případu vygenerovat vydanou objednávku?
Proč se nezobrazuje v číselníku uživatel při zadání do Servisního případu?
Je možné zjistit počet servisovaných případů v rámci jednoho servisovaného sortimentu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu