Je možné si zobrazit seznam servisních případu, které ještě nebyly vyfakturovány?
Pořízení servisního případu jako zakázky - nedostatečná práva
K čemu slouží tlačítko Převodka na formuláři Servisního případu?
Co zobrazuje sestava Přehled kapacit servisních techniků?
Mohu do servisního případu vykázat sortiment, který nemá založenou kartu ve skladovém hospodářství?
Je možné v servisním případu opravovat doklady, které z něho byly vytvořené?
Lze v modulu Servis založit skladový sortiment?
Přehled nákladů a výnosů servisního případu
Je možné editovat již vyfakturovaný servisní případ?
Je možné nastavit implicitní lhůtu pro výpočet vyřízení servisního případu?
Lze nastavit zvláštní řada faktur pro fakturaci servisních případů?
Z jakého důvodu se nezobrazuje v číselníku uživatel při zadání do Servisního případu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu