Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Mohu do servisního případu vykázat sortiment, který nemá založenou kartu ve skladovém hospodářství?

Publikováno: 6. 7. 2018

Ano. Na formuláři Detail servisního případu, konkrétně na záložce Spotřeba a práce, kde se nachází ve spodní části formuláře grid nazývající se Vykázaná práceRučně zadaný materiál. Položky zadané do tohoto gridu lze dotáhnout do faktury pomocí tlačítka Faktura, které se nachází na záložce Detail.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít