Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Pořízení servisního případu jako zakázky - nedostatečná práva

Publikováno: 31. 7. 2018

Při pořizování servisního případu označím, že se rovná zakázce a systém hlásí, že na to nemám dostatečné oprávnění...

V případě, že označíme servisní případ jako zakázku, tak zároveň systém založí novou zakázku, pod kterou se budou sledovat náklady a výnosy daného servisního případu. Proto je potřeba mít nastavená dostatečná přístupová práva i do modulu Zakázky - minimálně úroveň 3.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít