K čemu slouží číselník Fáze reklamace?
K čemu slouží tlačítko Účtenky na detailu servisního případu?
K čemu slouží Souhrnný servisní případ?
Nelze založit servisní případ na blokovaného partnera.
Je možné zjistit počet servisovaných případů v rámci jednoho servisovaného sortimentu?
Je možné založit servisní případ z plánované prohlídky?
Je možné zadat do Servisního případu více servisních techniků?
Přehled nákladů a výnosů servisního případu
Lze ze Servisního případu vygenerovat vydanou objednávku?
Je možné si zobrazit seznam servisních případů, které ještě nebyly vyfakturovány?
K čemu slouží číselník Stav servisního případu?
Je možné vytvořit nový servisovaný sortiment kopií z již existujícího?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu