Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Nelze založit servisní případ na blokovaného partnera.

Publikováno: 28. 4. 2021

Reakce na blokovaného partnera lze nastavit v Implicitním nastavení modulu Servis. Můžeme zvolit z těchto možností:

Nepovoleno - není možné blokovaného partnera zadat do servisního případu,

Povolení na dotaz - při výběru blokovaného partnera se systém dotáže, zda opravdu chceme tohoto partnera zvolit,

Povolení bez dotazu - při výběru blokovaného partnera se zobrazí upozornění o blokaci partnera a následně je partner zadán,

Povolení bez upozornění - blokovaného partnera lze vybrat do servisního případu bez zobrazení upozornění o blokaci.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít