Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

K čemu slouží číselník Stav servisního případu?

Publikováno: 24. 9. 2020

Číselník Stav servisního případu, který je uživatelsky definovatelný, slouží k evidování stavu zpracování servisních případů, s možností definovat požadavek na odesílání informačního e-mailu pro daný stav servisního případu.

Při rušení záznamu z tohoto číselníku je provedena kontrola, zda rušený typ není použit. Pokud ano, záznam nebude smazán.

 

 

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít