K čemu slouží tlačítko Seznam dokladů umístěné na formuláři servisního případu?
K čemu slouží číselník Závad?
K čemu slouží tlačítko Účtenky na detailu servisního případu?
Je možné přijmout servisovaný sortiment na základě servisního případu?
Je možné do servisního případu vykázat sortiment, který nemá vazbu na sklad?
K čemu slouží číselník pracovníků?
Je možné zobrazit sestavu otevřených (neuzavřených) servisních případů?
Jakou funkčnost má parametr Používat převody v nastavení modulu?
K čemu slouží číselník Řešení reklamací?
K čemu slouží číselník Typ plánu?
Je možné zadávat všechny prodejní ceny v servisních případech včetně DPH?
Je možné si zobrazit seznam servisních případu, které ještě nebyly vyfakturovány?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu