Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Je možné přijmout servisovaný sortiment na základě servisního případu?

Publikováno: 19. 6. 2017

Ano. Na formuláři Detailu servisního případu na záložce Reklamace se nachází tlačítko Nový doklad. Stiskem tlačítka je možné pořídit příjemku a výdejku reklamovaného sortimentu pouze u servisovaného sortimentu, který má vazbu na skladové hospodářství. Při zakládání sortimentu je nutné vybrat sortiment z číselníku sortimentu skladů.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít