Je možné do Plánovaných prohlídek zadat více servisních techniků?
Je možné navázat servisní případ na zakázku?
Je možné zadat do Servisního případu více servisních techniků?
Je možné do Plánovaných prohlídek zadat rozsah dní pro plánovanou událost?
Je možné ze servisnímu případu opravovat doklady z něj pořízené?
Je možné přiložit soubor jako přílohu k servisnímu případu?
Lze si v systému vytisknout přehled Servisních případů?
Je možné editovat již vyfakturovaný servisní případ?
Z jakého důvodu se nedotáhnou položky Servisního případu do faktury?
Lze si v systému vytisknout přehled Servisovaných sortimentů?
Lze pořídit Servisní případ na blokovaného partnera?
K čemu slouží tlačítko Převodka na formuláři Servisního případu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu