Je možné zadat implicitní lhůtu pro výpočet vyřízení servisního případu?
Je možné zrušit položky z číselníku Fáze reklamací?
Je možné automaticky seskupit položky prací do faktury?
Je možné navázat servisní případ na zakázku?
Lze v servisu nastavit implicitní sklad pro reklamační doklady?
Jaké informace je možné zadávat na záložku Kalkulace u servisního případu?
Je možné ihned po uložení tisknout servisní případ?
K čemu slouží tlačítko Faktura na detailu servisního případu?
K čemu slouží číselník Druh sortimentu?
K čemu slouží tlačítko Seznam dokladů umístěné na formuláři servisního případu?
K čemu slouží číselník Závad?
K čemu slouží tlačítko Účtenky na detailu servisního případu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu