Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Je možné zadat implicitní lhůtu pro výpočet vyřízení servisního případu?

Publikováno: 18. 4. 2017

Tato možnost je v nastavení modulu Servis ( SERVIS / OBSLUHA / ZMĚNA IMPLICITNÍHO NASTAVENÍ ), kde lze nastavit počet dní, ze kterých bude vycházet předpokládané datum vyřízení servisního případu.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít