Jak zajistit to, aby se při založení servisního případu vytvořila nová karta zakázky?
Je možné zadávat všechny prodejní ceny v servisních případech včetně DPH?
Je možné si zobrazit seznam servisních případu, které ještě nebyly vyfakturovány?
Je možné zadat implicitní lhůtu pro výpočet vyřízení servisního případu?
Je možné zrušit položky z číselníku Fáze reklamací?
Je možné automaticky seskupit položky prací do faktury?
Je možné navázat servisní případ na zakázku?
Lze nastavit implicitní sklad pro reklamační doklady?
Jaké informace je možné zadávat na záložku Kalkulace u servisního případu?
Je možné ihned po uložení tisknout servisní případ?
K čemu slouží tlačítko Faktura na detailu servisního případu?
test2
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu