Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Probíhá kontrola dlužné částky u partnera také při vytváření servisovaného sortimentu?

Publikováno: 15. 9. 2017

Ano, při zakládání servisního sortimentu je při výběru obchodního partnera (zákazníka) kontrolováno, zda není dlužník. Ta samá kontrolo probíhá, pokud je vybrán obchodní partner (zákazník) do servisního případu.
Pokud je ale servisní případ zakládán ze servisního sortimentu, který již obchodního partnera (zákazníka) obsahuje, nebyl v tomto případě partner vůbec kontrolován dlužník. Mezi založením servisního sortimentu a servisního případu ale může uplynout doba, kdy se může z obchodního partnera stát dlužník.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít