Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Proč se nezobrazuje v číselníku uživatel při zadání do Servisního případu?

Publikováno: 24. 7. 2017

Pro možnost obecného zadaní  uživatele v modulu Servis (např. Servisní případ) je nutné, aby příslušný uživatel měl aktivní parametr Servis v Číselníku pracovníků.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít