Umí Byznys spolupracovat s telefonem?
Proč se nezobrazuje externí okno pro identifikaci volajícího?
Jaké jsou softwarové požadavky pro aplikaci BWsms?
Jaké jsou možnosti výběru e-mailových adres v hromadném mailingu?
K čemu slouží nabídka Natažení e-mailů?
Co znamená zobrazení partnera v informativním okně?
Lze zobrazit Výročí a oslavy i v jinde než v menu Číselníky?
Kde se dá zjistit úspěšnost marketinkové akce?
Lze oddělit obchodní případy od příležitostí?
Jak zadat nové výročí?
Je možné zajistit, aby při příchozím hovoru od obchodního partnera byl tento zapsán do kontaktů?
Je možné definovat příznak Operátor na stanici nebo na uživatele?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu