Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Lze oddělit obchodní případy od příležitostí?

Publikováno: 24. 1. 2008

Ano. V menu Obsluha/Nastavení/Imlicitní nastavení je nutno na záložce /cs/crm-a-pece-o-zakazniky zaškrtnout parametr ^Oddělit příležitost od obchodního případu^. Poté je možné evidovat zvlášť obchodní příležitost a zvlášť obchodní případ. Musí se zvolit řady, které se implicitně budou používat pro obchodní příležitosti a případy.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít