Jaký význam má nabídka Identifikace partnera
Lze vytvořit přijatou objednávku přímo z přijaté korespondence?
Jak z mailingu vynechat určité osoby obchodního partnera?
Jaký je význam položky Počet dní pro zobrazení kontaktů?
Kde může uživatel nastavit globální filtr pro modul CRM?
Jak zadat nový záznam k partnerovi v Identifikace partnera?
Kde je možno detailně sledovat průběh marketingové akce?
Je možné nějakým způsobem sledovat výjimečné výkyvy v prodeji určitých sortimentů?
Je možné upozorňovat uživatele na narozeniny či svátky zaměstnanců?
Zapisuji přijatou korespondenci a na základě reakce partnera vytvářím objednávky do skladu. Mohu si nějak urychlit práci?
K čemu slouží tlačítko GENERUJ ve formuláři Čísla k identifikaci partnera?
Je možné právy nějak omezit přidávání osob na formuláři
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu