Jak nastavit každému uživateli vlastní (implicitní) řadu pro Obchodní příležitosti?
Jak načíst přijaté e-maily do modulu CRM obsahující pouze určitý řetězec v hlavičce?
Kde si v modulu CRM zobrazit přehled hovorů uskutečněných přes ústřednu?
Jak oddělit příležitost od obchodního případu?
Jak odlišit již natažené e-maily z MS Outlook do BYZNYS?
Lze v CRM vytvořit přijatou objednávku ihned z korespondence?
Jak systém při natažení e-mailů u MS Outlook detekuje neznámého partnera?
Umožňuje modul CRM vytvoření přijaté objednávky?
Umožňuje modul CRM vytvoření faktury přijaté?
K čemu slouží v Hromadné korespondenci volba S reakcí na předchozí mailing?
Jak zajistit číslování v samostatné řadě obchodního případu a obchodní příležitosti?
K čemu slouží volba Včetně podřízených v nabídce Analytické CRM/Obchodní příležitosti?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu