Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jak oddělit příležitost od obchodního případu?

Publikováno: 3. 2. 2009

Oddělení příležitosti od obchodního případu je možno provést pouze v případě, kdy je v modulu /cs/crm-a-pece-o-zakazniky v nabídce Obsluha/Nastavení/Imlicitní nastavení na záložce /cs/crm-a-pece-o-zakazniky zvolen parametr Oddělit příležitost od obchodního případu. Následně je možné evidovat zvlášť obchodní příležitost a zvlášť obchodní případ. Uživatel také musí zvolit řady, které se implicitně budou používat pro obchodní příležitosti a obchodní případy.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít