Kde dohledat protokol o uskutečněných hovorech?
Jaký je význam položky Počet dní pro zobrazení kontaktů?
Jak upozorňovat uživatele na oslavy a svátky?
Jak zadat nový záznam v Identifikaci partnera?
Jak sledovat průběh marketingové akce?
Je možno, aby při natažení e-mailů z MS Outlook do modulu CRM byly tyto e-maily označeny jako přečtené?
Jak odeslat hromadný mailing na osobu obchodního partnera s konkrétním pořadovým číslem?
Jak do číselníku svátků přidat nové výročí?
Jak v CRM deaktivovat glogální filtr?
Umožňuje systém vytvoření přijaté objednávky přímo z přijaté korespondence?
Jak uživateli omezit přidání nové osoby na formuláři Neznámé číslo?
Jak odstranit z mailing listu konkrétní osoby obchodního partnera?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu