Odesíláme hromadné mailingy mnoha partnerům. Někdy dochází k zahlcení poštovního serveru a zprávy se neodešlou. Jak tomu zabránit?
Lze zajistit číslování odlišnými řadami pro obchodní příležitosti a obchodní případy?
K čemu slouží sestava Příležitosti souhrnně?
Jak vytvořït fakturu přijatou v modulu CRM
Kalendář významných událostí.
Jak zadat nové osoby?
Informace o styku s partnerem
Je možné již natažené e-maily nějakým způsobem v Outlooku odlišit od ostatních?
Umožňuje systém natažení došlých e-mailů z aplikace MS Outlook?
Význam parametru Počet dní pro zobrazení kontaktů""
Jak propojit telefonní ústřednu s produkty třídy Byznys?
Kde nastavím zobrazování informace o kontaktování konkrétního partnera?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu