Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jak propojit telefonní ústřednu s produkty třídy Byznys?

Publikováno: 4. 7. 2008

Provádění obsluhy telefonu přímo z informačního systému BYZNYS® nebo automatická identifikace partnara či volajícího je podmíněno několika aspekty: · telefonní ústředna musí podporovat XAPI či TAPI rozhraní, · v případě XAPI - musí být nainstalovaný a spuštěný XAPI server (musí být viditelný v síti) - XAPI server se dodává s některými typy telefonních ústředen ATUES - používání XAPI serveru se odvíjí od licenčního ujednání se společností 2N, · v případě XAPI - moduly ústředny musí podporovat službu CLIP (tj. spolu s hovorem jde informace o telefonním čísle), · v případě TAPI - musí být nainstalována služba pro zprostředkování komunikace mezi TAPI rozhraním ústředny a informačním systémem BYZNYS® včetně runtime .NET Framework, · v případě XAPI - musí být nainstalována komponenta TCPcomlink včetně runtime .NET Framework, · musí být správně naplněny hodnoty do číselníku Stanice a telefonní linky, · uživatelé musí mít odpovídající oprávnění pro používání formulářů komunikujících s telefonní ústřednou, · je nutné být přihlášen k telefonní ústředně.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít