Jakým způsobem provést kontrolu shodnosti údajů ve skladových tabulkách?
Je možné zadat k jednomu sortimentu více EANů?
Kde lze zadat maximálně povolenou slevu u sortimentu?
Automatické realizace přijatých objednávek
V jakém formátu můžeme do systému natahovat nákupní ceníky od našich dodavatelů?
Lokace v systémech třídy Byznys
V kartě sortimentu nesouhlasí údaj "Množství“ a "Koncový stav“ na skladě?
Kde se aktivuje systém předadresných objednávek?
K čemu slouží parametr "Aut. realizace přij. obj. dle partnera" v nastavení skladu?
K čemu slouží parametr “Přepočítat ceny bez uzavření období” v Uzávěrkové aktualizaci cen?
Proč se nenabízí při tisku výdejky vystavení účtenky?
Jaká je funkčnost parametru Úprava množství přijaté objednávky dle stavu při přenosu do výdejky z nastavení skladu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu