Do jakých skladových dokladů je možné zadat "neskladovou položku"?
Jaký je význam parametru “Zakázat duplicitu”?
Vytvořili jsem nové řady pro skladové doklady, uživatel však nemůže na tutu řadu doklad pořídit?
Jak hromadně zrušit sortiment bez pohybu?
Jakým způsobem je možno vypořádat inventuru skladu?
Co zobrazuje sestava Finační přehled?
Do jakých dokladů lze dotáhnout cenu z nákupních ceníků a jakým způsobem?
K čemu slouží konfigurace natahovaných dávek?
Jak hromadně nastavit novou sazbu DPH u sortimentu?
Co se stane v systému, pokud se provede storno dokladu typu Stornovat?
Jaké je pravidlo pro natažení číselníku smluvních cen a slev?
Jak definitivně ukončit násilně přerušený proces aktualizace cen?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu