K čemu slouží "Adresná rezervace"?
Jakým způsobem lze dotáhnout příjemku do nově pořizovaného příjmového dokladu?
Čím může být způsobeno, že uživateli se nenabízí výdejky k účetní likvidaci.
Lze ručně realizovat přijatou objednávku?
Je možné automaticky vytvářet číslo sortimentu při pořizování karty?
Kde se dá nastavit nový kód prodejní ceny?
Je možné, aby uživatel (skladník) měl pro každý sklad jiná práva?
Je možné automaticky vytvářet číslo sortimentu při pořizování karty?
Omylem jsme vytvořili dvakrát stejný sortiment. Můžeme tyto karty nějak sloučit?
Význam nabídky Přímá rezervace
Můžu si někde vyexportovat sestavu se složením výrobků?
Jak odeslat ze skladu pouze aktivní sortiment?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu