Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Omylem jsme vytvořili dvakrát stejný sortiment. Můžeme tyto karty nějak sloučit?

Publikováno: 5. 12. 2012
Ano. Sloučení karet sortimentu je možné provést v menu Obsluha/Údržba dat/Slučování karet sortimentu. Lze slučovat více položek sortimentu stejného typu ("Z","N","S") do jedné položky. Současně se sloučí i pohyby z těchto karet do jediné. Provedené změny jsou nevratné, před provedením je tedy nutné vytvořit zálohu dat.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít